Sokakta şarkı söylemek güzel olsa gerek :D

Yine uzun bir arada sonra karşınızdayım :D Bayramdı fındıktı derken pc den ve teknolojiden baya uzak kaldım. Gelir gelmezde hemen pc me sarıldım iş başı yaptım :D Bir queen (hani biliyosunuzdurda bilmeyen vardır diye diyorum. T-ara fanlarına queen deniyor :P ) olduğumdan mütevellit bu videoyu yapmak benim için zevkti efenim :P
Şimdiki parçamız çok severek izlediğim diziden bir şarkı. Bilirsiniz Kore demek müzik vede dans demek. E böyle olurda dizide olmaz mı :D Bunu en iyi yansıtan dizilerden biri Dream High :D
bu şarkı 2. sezondan. Bizimkiler sokakta şarkı söylüyorlar (en sevdiğim anlardan biridir :D birgün denemek gerek :D )

Belki hatırlayanınız vardır. Bu sahnede arkaplanda İstanbul Kebab dükkanı var :D ha ne yani görünüyosa diyeceksiniz ama bi umut işte napalım :D



Dream High 2 - 6. Bölüm den Superstar sizlerle efenim :P
Çeviri: kelly :D
Zamanlamada bana aittir efenim :P

Share this video :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Sukkinin Oyun Alanı - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger
Cute Onion Club - Onion Head