Yisabel - My Eden (Gu Family Book OST)

Uzun zaman sonra bir karaoke daha yaptım :D Nedense başlarken daha hevesliydim. Ama şarkının sözleri ingilizce olunca benim gramer zayıflığıda ortaya çıktı :D heceleyemedim resmen :D bende kolaya kaçıp bildiklerimi heceledim sadece :D Olduğu kadarıyla canım pro değilim sonuçta :P Neyse uzatmadan videodan bahsedeyim. Bu ara yayınlanmakta olan Gu Family Book'un OST sinden bir şarkıya hazırladım. Dizi harika ötesi gidiyor bende bir tane karaoke yapmak istedim.(Bu arada diziyi mutlaka izleyin kaçmaz :D )

Şarkı: Yisabel - My Eden (Gu Family Book OST)
Efekt: Efekt: [No.11] - Windy Sakura
Zamanlama bana ait tabisi :P






Share this video :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Sukkinin Oyun Alanı - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger
Cute Onion Club - Onion Head