Seishun Amigo (PV) - Shuji to Akira (Nobuto wo Produce Ending Song)



Şimcik efenim bu karaokeyi ben yapmadım. Ama izleyince paylaşmadanda edemedim. Nobuto wo Produce dizisini izleyenler iyi bilir bu şarkıyı. Bitiş şarkısıydı. Gerçi bende izledim sandıydım ama bu dizi değilmiş. Mavera saolsun izlemiş oldum. Yamapi'yi Buzzer Beat'te çok sevmiştim. Burda daha çok sevdim. Diziyi bilmeyenler için yamapiden iki resim koyayım:
Bu hareketi kendi bulmuş. Alem çocuk ya





Kamenashi Kazuya & Yamashita Tomohisa ikilisi birlikte söylüyor. 

 Zamanlama: Kumama 
Karaoke: Tomo-chan



Watch Seishun Amigo (PV) - Shuji to Akira in Entertainment | View More Free Videos Online at Veoh.com
Share this video :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Sukkinin Oyun Alanı - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger
Cute Onion Club - Onion Head