Yıldızım karanlıkta ağlıyor :(


Çoğu kişi You're Beautiful dizisini izlemiştir. Bu diziyi çok severim, bende ayrı bir yeri vardır. Çünkü sukkimi orda tanıdım orada sevdim. Hareketleri, oyunculuğu, gülmesi dahi beni ona çekmişti. Bu dizinin her sahnesi ayrı güzel geliyor bana. Heleki bazı sahnelerde çok güldüm bazılarında çok üzüldüm. En çok üzüldüğüm sahnelerden biride bu.

Çevirmende öyle bir çevirmişki bende oturdum sukkimle ağladım. Ne güzel yazmış:

- Allah'ım...
...yıldızım karanlıkta ağlıyor.
Ne yapmalıyım?

Bunlar sukkimin ağladığını gören Go Mi Nam'ın sözleriydi. Annesiyle kavga edip çıkmıştı sukkim. Minam da o sırada binadaydı gördü herşeyi. Tabi bu sonradan başına çok iş açacaktı ya neyse..
Uzatmadan o kısmı göstereyim.
Arkaplanda çaln şarkı: 9 Street - Without Words
Videoyu kesip biçen namikase'ye ayrıca teşekkürler

Share this video :

+ yorum + 1 yorum

8 Haziran 2013 14:57

Ah sukki ah her izlediğimde gözlerim dolar zaten ağlamasıyla beni ağlatan üç kişi var bir civanım iki wookie üç de sukki işte
JGS nin oyunculuğuna diyecek söz yok zaten..
...Arzu...

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Sukkinin Oyun Alanı - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger
Cute Onion Club - Onion Head