A Gentleman's Dignity 'den İnciler


Efenim başka bir diziyle karşınızdayım :D Doya doya güldüğüm, sıkıldım denecek yeri çok az olan bir dizi. Hatta yok bile diyebilirim. Arkadaşlık, aşk, eğlence, aile bu kadar güzel anlatılır. İzlemeyen varsa acilen açıp izlesin, izlemeyen pişman olur benden demesi :P
Neyse efenim dizide baya bi konik sahne vardı dedim paylaşayım birlikte gülelim. Bir kaç tane kestim biçtim getirdim. Akılma geldikçe dahada eklerim.

İlk videomuz bir beyzbol sahnesi. Maç sıkıcı gidiyor. Mavi Kediler kaybediyor derkene bir tezahürat başlıyorki akıllara zarar :D Diğer takım oyuncuları onlara bakmaktan maçı kaybediyor :D İşte o sahneler :D



Şimdiki sahne ise okul önünde geçiyor. Yi Soo nun yanındaki öğretmen buna sürekli kaynını ayarlamay çalışyıor evlensinler diye. Ama Kim Do Jin varken onu kim ister :D Kadının morarma anlarını zevkle izledim. Buyrun sizde izleyin :D




Efenim sıra geldi Park Min Soo'ya. Dizide ne kadar soğuk görünsede benim en sevdiğim karakterdi diyebilirim. Altın kalpli insan dedikleri bu olsa gerek :D  Şimdi izlemeyen sorar kim bu Min Soo. Çok zengin bir ajumma :D Kalbide bir o kadar zengin bence. Dizide çok güldüğü sahneler yok kocası saolsun :D Bu en sevdiğim sahnelerinden biri. Keşke hep böyle gülseydi. Kocasıyla bisiklete bindiği bir sahne :D



Burasıda çok güldüğüm sahnelerden biri :D Çok detay vermicem kısaca anlatayım olayı :D So Yi Soo iki adala konuşuyor cafede.İki dk lığına ayrılıyor yanlarından. O arada bizim 4 kafadar gelip dağıtıyor ortalığı :D Buyrun nedenini siz izleyin :D



Park Min Soo'dan bir sahne daha paylaşayımda nasıl biri olduğunu görün istedim. Hem Yi Soo'yu hemde bir öğrenciyi davalık olmaktan kurtarıyor. Üstüne üstlük dizi başından beri söz dinlemeyen öğrenciyi dize getiriyor :D




Share this video :

+ yorum + 1 yorum

7 Temmuz 2013 22:35

En sevdiğim dizi çok beğenmiştim halada bazı bölümlerini açar izlerim...

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Sukkinin Oyun Alanı - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger
Cute Onion Club - Onion Head