T-ara N4 (Hyomin & Jiyeon) - Discoveries in Life (Gag Concert)

Şimcik efenim uzun zaman oldu yazmayalı. Paslanmışım bende. Blog kapandı sandım geri gelmiş öyle karışık şeyler oldu :D Komik bir videoyla geri dönüş yapayım dedim. :D Youtube'd video izlerken tesadüfi bi şekilde Gag concert diye bi programa rastladım.Ünlüler konuk olmuş falan filan derken baya güldüm izlerken. Düşünün yattığımda sabah ezanı okunuyodu. O kadar dalmışımki programa :D Programın sevdiğim bi kısmını arkadaş çevirdi saolsun bende süsleyip püsleyip fırına verdim :P Program genel hatlarıyla şöyle :D Bir program içerisinde farklı farklı skeçler var. (Programın genel adı Gag Concert) Bunlardan biride Discoveries in Life (Hayatın İçinden). Başrol oyuncular ise Shin Bora, Song Jungeun ve Kim Giri. Tara-N4 üyelerinden Hyomin ve Jiyeon konuk oyuncu :D İzleyin kopun efenim. Yeni şarkılarının tanıtımını yapıyorlar bi yandan :D 


Share this video :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Sukkinin Oyun Alanı - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger
Cute Onion Club - Onion Head