Honey L Days - Manazashi (Tumbling OST)

Merhabalar efenim

Bir dizi daha bitti bir karaoke daha geldi. Beni tanıyan bilir gerçi ama diyim yinede. Ben OST hastası bir insanım. K-pop tan çok dizi müzikleri ilgimi çeker. Çünkü müzik dinlerken hayal kuran biri olduğum için, OST dinleyince dizi aklıma geliyor daha bir zevkle dinliyorum. Neyse uzun lafın kısası, bu şarkı bir diziden geliyor. Tumbling diye bir dizinin OST si. Mavera sayesinde izleme fırsatı buldum. Listemdeydi ertelemiştim ama onun blogunda görünce hemen izledim merak ettim. Harika bir diziydi tabiki  Heleki böyle en duygusal yerlerinde çalan şarkılar yok mu  İşte o şarkıyı sizlere sunuyorum şimdi. Dinlemeyen duymayan çok şey kaçırır türden bir şarkı bence. Ben dinledikçe her şeyi yapabilirmişim gibi hissettiriyor  Umarım sizde seversiniz^^

Çeviri: bluejean
Zamanlama / Karaoke : sukki
Efekt: Brr


Share this video :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Sukkinin Oyun Alanı - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger
Cute Onion Club - Onion Head