Model - Gölgede Büyüyen Bir Çiçek / Karaoke




Selamlar efenim tekrardan 
Karaoke yapmayalı baya olmuş. Hatta burda paylaşmayalı 1 yıl olmuştur :D Şimdilerde aklıma geldi bir blogum olduğu hemen bi dene yazayım dedim :D Sinemaya gittik bir filme bol bol güldük eğlendik müzikleride çok hoştu. E Model söylerde güzel olmaz mı bende bunun karaokesini yaparım dedim koyuldum işe :D Dinleyince eminim sizde seversiniz^^ Hatta filmi izlemeyeniniz varsa ben sizi ıslak odunla kovalamadan gidin izleyin o derece güzel yani :D Videoyu izleyin gidin ama önce :D Ben sizi müzikle başbaşa bırakayım.

Model - Gölgede Büyüyen Bir Çiçek
(Kocan Kadar Konuş Film Müziği)

Karaoke / Zamanlama : sukki

Share this video :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Sukkinin Oyun Alanı - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger
Cute Onion Club - Onion Head